DUK

Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Tai patogus būdas greitai rasti informaciją apie užsakymų procesą, grąžinimo politiką, pristatymo laikus ir daugiau. Jei neturite laiko laukti atsakymo iš klientų aptarnavimo, šiame puslapyje galite greitai gauti reikiamą informaciją.
Apie mus
Kas jūs esate?
Mes esame sveikatos prekių parduotuvė, kurios tikslas yra padėti žmonėms palaikyti sveiką gyvenseną ir gerinti savo gyvenimo kokybę. "MediOazė" parduotuvės misija yra suteikti klientams aukščiausios kokybės medicinines ir ortopedines prekes, padedančias pagerinti jų gyvenimo kokybę ir gerovę. Mes siekiame užtikrinti, kad kiekvienas klientas rastų reikiamas priemones savo sveikatai ir komfortui, ir galėtų jaustis patogiai ir sveikai kiekvieną dieną.
Ar galima jumis pasitikėti?
Mes stengiamės užtikrinti ne tik aukščiausio lygio produktus, bet ir aptarnavimą. Mūsų komanda dirba su didžiausiu rūpesčiu, kad jūsų patirtis būtų maloni ir nepriekaištinga. Mes dirbame su patikrintu mokėjimų partneriu OPAY.
Užsakymo informacija
Kur pristatote prekes?
Užsakymai yra pristatomi visose Lietuvos Respublikos teritorijose. Prekes pristatome kurjeriu, tačiau klientui negalint atsiimti prekes, užsakymas bus pristatytas į artimiausią paštomatą.
Kur galiu sekti savo užsakymą?
Po užsakymo apmokėjimo gausite užsakymo patvirtinimą į jūsų el. paštą, kur rasite savo siuntos sekimo numerį. Negaunant el. užsakymo patvirtinimo, kviečiame nedelsiant susisiekti su mumis per el. paštą info@medioaze.lt.
Kada gausiu savo užsakymą?
Prekes stengiames pristatyti 6-12 darbo dienų bėgyje, tačiau maksimalus pristatyto terminas yra 18 darbo dienų. Negaunant savo užsakymo nustatytais terminais, kviečiame nedelsiant susisiekti su mumis per el. paštą info@medioaze.lt
Bendra informacija
Gavau netinkamą prekę. Kaip grąžinti?
Mes norime, kad būtumėte patenkinti mūsų paslaugomis. Tačiau, jei turite problemų su savo užsakymu, prašome susisiekti su mumis per info@medioaze.lt ir mes padėsime jums rasti palankiausią sprendimą. Norint grąžinti ar pakeisti prekes, raginame taip pat susisiekti su mumis per info@medioaze.lt.
Negaunu atsakymo į laišką. Ar susisieksite?
Mes stengiamės užtikrinti, kad jūsų klausimai ir prašymai būtų sprendžiami kuo greičiau ir efektyviau. Mūsų klientų aptarnavimo darbo laikas yra nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00 — 17:00 val.
Prašome turėti omenyje, kad atsakymo laikas gali skirtis priklausomai nuo klausimo sudėtingumo ir aptarnavimo apkrovos. Tačiau mes stengiamės atsakyti į visus laiškus sekančią darbo dieną, siekdami užtikrinti jūsų patogumą.
Kaip gauti sąskaitą faktūrą?
Norėdami gauti sąskaitą faktūrą, susisiekite su mumis per info@medioaze.lt ir pateikite užsakymo numerį bei įmonės rekvizitus. Mes susisieksime su jumis ir atsiųsime sąskaitą į jūsų el. pašto adresą per 2 darbo dienas.